Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Παπαναστασίου: ''Περίεργο συναίσθημα να αντιμετωπίσω τον Έβρο Σουφλίου''

Ο Δημήτρης Παπαναστασίου, που βρίσκεται στο τελικό στάδιο της αποκατάστασής του στην Αθλητιατρική του Διαβαλκανικού και αναμένεται να επιστρέψει στην ενεργό δράση στα μέσα Οκτωβρίου, μίλησε <<Στα γήπεδα του Έβρου>> για την πορεία της προετοιμασίας και τους στόχους της Αθλητικής Ποδοσφαιρικής Ένωσης Λαγκαδά, το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, την παρουσία του Έβρου Σουφλίου και του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, όπως επίσης και για το επίπεδο του ποδοσφαίρου στον Έβρο.


Πώς εξελίσσεται η προετοιμασία και ποιοι είναι οι στόχοι της Α.Π.Ε. Λαγκαδά;

Η ομάδα είναι πολύ οργανωμένη και σωστή σ' όλους τους τομείς. Στόχος της ομάδας είναι να έχει μια εύκολη σωτηρία, γιατί μη ξεχνάμε είναι και νεοφώτιστη. Έτσι όπως είναι ο όμιλος φέτος για να σωθεί μια ομάδα, πρέπει να κάνει πρωταθλητισμό. Η προετοιμασία πηγαίνει πολύ καλά. Μπαίνουμε στην έβδομη εβδομάδα. Έχει μείνει ο κορμός και έχουν γίνει αξιόλογες προσθήκες στο ρόστερ της ομάδας.

Ποια είναι η γνώμη σου για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής;

Πιστεύω πως έχει ανεβεί επίπεδο. Ειδικά ο πρώτος όμιλος με τις ομάδες που υπάρχουν, μπορώ να πω πως είναι Β' Εθνική. Βέβαια φέτος μ' αυτά που έγιναν με τις τράπεζες ήταν αρνητικό για όλες τις ομάδες και τον κόσμο γενικά και έχουν επηρεάσει όλα αυτά αρνητικά.

Πώς σχολιάζεις την καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος;

Για κάποιες ομάδες, που άργησαν να ξεκινήσουν, είναι θετικό γιατί θα έχουν χρόνο για να δουλέψουν. Για τις ομάδες πάλι που ξεκίνησαν νωρίς δε θα είναι και τόσο καλό γιατί βγαίνουν εκτός προγράμματος.

Πώς βλέπεις την παρουσία του Έβρου Σουφλίου και του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, τους οποίους θα αντιμετωπίσετε φέτος;

Για μένα είναι κάπως ιδιαίτερο αυτό. Είναι ο τόπος μου, το σπίτι μου, η οικογένειά μου. Γιατί και τον Έβρο τον νιώθω σαν οικογένειά μου. Εκεί έκανα τα πρώτα μου βήματα, εκεί μεγάλωσα ποδοσφαιρικά, εκεί είναι όλοι οι φίλοι μου. Για μένα θα είναι δύσκολο και περίεργο συναίσθημα. Όσο για τον Εθνικό έχω παίξει πολλές φορές εκεί. Έχω πολλούς φίλους εκεί και θα έχω την ευκαιρία να τους ξαναδώ.

Πώς κρίνεις το επίπεδο του ποδοσφαίρου στον Έβρο;

Όσα χρόνια κι αν περάσουν, δύσκολα θα αλλάξει κάτι. Θέλει πολλές αλλαγές και μεγάλη προσπάθεια, γιατί έχει μείνει πίσω. Θα πρέπει οι ομάδες να έχουν ακαδημίες, υποδομές κλπ, γιατί εκεί είναι το μέλλον μιας ομάδας.

Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου