Μια πολύ δυνατή φιλική αναμέτρηση στα πλαίσια της προετοιμασίας του για το νέο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής δίνει ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης με αντίπαλο τον Πανθρακικό.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 17:30 το απόγευμα του Σαββάτου και θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Στάδιο <<Φώτης Κοσμάς>> της Αλεξανδρούπολης.
Με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Εθνικού καλεί τον κόσμο να παρακολουθήσει τον αγώνα, ενώ όπως έγινε γνωστό, προπωλούνται εισιτήρια στο αθλητικό κέντρο της ομάδας <<Κώστας Χριστοφορίδης>>.
Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας
Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου