Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Οι δηλώσεις του Β. Μούχλια για τη μεταγραφή του στον Άρη

Ένα από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Άρη, ο Βασίλης Μούχλιας, μίλησε στην ιστοσελίδα PRESSARIS για την απόφαση του να συνεχίσει την καριέρα του στους <<κίτρινους>>, το ρόλο του πατέρα του, την παρουσία του Γιάννη Μέλκα στον πάγκο της ομάδας και τη φανέλα με το νούμερο ''13''.


Συγκεκριμένα, ο Μούχλιας δήλωσε: «Ο πατέρας μου χάρηκε οπωσδήποτε που ήρθα στον Άρη, αφού ο ίδιος φόρεσε τη φανέλα της ομάδας για μία δεκαετία, από τα τέλη της δεκαετίας του ΄80, ενώ ήταν παρών και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος τα 1997. Ωστόσο, δεν με επηρέασε, το άφησε τελείως επάνω μου να επιλέξω σε ποια ομάδα ήθελε να πάω! Έχω ακούσει κατά καιρούς διάφορες ιστορίες για τον Άρη της δεκαετίας του ΄90, γισ τα ταξίδια, για τον κόσμο της ομάδας».
Το ΄97 προπονητής του Νίκου Μούχλια ήταν ο νυν τεχνικός διευυντής των «κίτρινων», Κώστας Χαριτωνίδης και συμπαίκτης του ο νυν προπονητής του Άρη, Γιάννης Μέλκας. «Τον γνώριζα τον κ. Μέλκα από παλιά και είμαι χαρούμενος που φέτος θα τον έχω προπονητή», ενώ αναφορικά με τους στόχους της νέας χρονιάς, είχε να πει: «Ξέρουμε ότι φέτος η κατάσταση είναι δύσκολη οικονομικά, ωστόσο, όλοι είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της, που είναι η παραμονή».
Τέλος, ο Βασίλης Μούχλιας αναφέρθηκε και στο νούμερο «13», το οποίο φορούσε ως παίκτης του Άρη και ο πατέρας του, ενώ φέτος θα το φοράει αυτό: «Εγώ κανονικά φοράω το '18', ωστόσο, από την στιγμή που το ήθελε ένας συμπαίκτης μου, πήρα το ΄13΄. Είναι, μάλιστα, και το νούμερο που φορούσε ο πατέρας μου από κάποιο σημείο και μετά, όταν ήρθε ο Γκάνεφ στην ομάδα, ενώ μέχρι τότε αγωνίζονταν με το '1'!».
Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου