Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Kατρανίτσας: ''Ευχαριστώ και εύχομαι επιτυχίες στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης''

Ο Αθλητικός Όμιλος Χανίων ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση του Γιώργου Κατρανίτσα και ο πρώην ποδοσφαιριστής του Έβρου Σουφλίου και του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, μίλησε <<Στα Γήπεδα του Έβρου>> για τους λόγους, που επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στα Χανιά, τα συναισθήματά του για τη μεταγραφή του, την προηγούμενη ομάδα του, τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης, όπως επίσης και για τους στόχους της νέας σεζόν.


Για ποιους λόγους αποφάσισες να συνεχίσεις την καριέρα σου στα Χανιά και ποια είναι τα συναισθήματά σου για τη μεταγραφή;

Ήθελα να επιστρέψω σε επαγγελματικό επίπεδο μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ΑΟ Χανίων για την ευκαιρία, που μου έδωσε να αγωνιστώ σε μία ιστορική ομάδα. Τώρα για την επιστροφή μου είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά στα Χανιά, γιατί έχω αρκετούς φίλους.

Θα ήθελες να αναφερθείς στην προηγούμενη ομάδα σου, τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης;

Εύχομαι να έχει επιτυχίες φέτος και ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για την ωραία περσινή χρονιά που περάσαμε, όπως με την ισοπαλία στο Χαριλάου!

Ποιοι είναι οι στόχοι της ομάδας των Χανίων για τη νέα σεζόν; 

Να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Θα κοιτάμε το κάθε ματς ξεχωριστά και στο τέλος θα κάνουμε <<ταμείο>>.

Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο Γιώργο Κατρανίτσα στη συνέχεια της καριέρας του!

Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου