Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Επέστρεψε στην Κηφισιά ο Μπέλος

Την απόκτηση του Χρίστου Μπέλου, ο οποίος αγωνίστηκε στον Α.Ο. Ορεστιάδας κατά τη σεζόν 2006-07, ανακοίνωσε ο ΑΟΠ Κηφισιάς.


Ο έμπειρος διαγώνιος επέστρεψε στην ομάδα του Κώστα Αρσενιάδη, στην οποία αγωνίστηκε για τρεις σεζόν (από το 2010 μέχρι το 2013).

Η ανακοίνωση του συλλόγου της Κηφισιάς αναφέρει: <<Ο Αθλητικός Όμιλος Πετοσφαίρισης Κηφισιάς ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον αθλητή Χρίστο Μπέλο για την αγωνιστική περίοδο 2018-19. Ο έμπειρος αθλητής επιστρέφει στην ομάδα των βορείων προαστίων μετά από την περίοδο 2012-13>>.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Μπέλος ανέφερε: <<Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στην Κηφισιά. Βλέπω γνώριμα πρόσωπα με τα οποία έχω συνεργαστεί καλά στο παρελθόν. Οι στόχοι είναι υψηλοί, η Κηφισιά έχει θέση ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος και από πλευράς μου η δέσμευσή μου είναι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, όπως κάνω όλα τα χρόνια της καριέρας μου>>.

Πηγή: www.volleyleague.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου