Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Λίτσκας: ''Καλύτερη εμπειρία η πρώτη μου συμμετοχή στο Καραϊσκάκη''

Ο Γιώργος Λίτσκας, που βρίσκεται σε αναζήτηση ομάδας μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον Πανθρακικό, μίλησε <<Στα Γήπεδα του Έβρου>> για τις εμπειρίες από την παρουσία του στην ομάδα της Κομοτηνής, τους προσωπικούς του στόχους και αναφέρθηκε στη συμμετοχή του Έβρου Σουφλίου και του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στη Γ' Εθνική.


Ποιες είναι οι εμπειρίες και οι αναμνήσεις από την παρουσία σου στον Πανθρακικό; 

Στον Πανθρακικό ήμουν δύο χρόνια. Την πρώτη χρονιά μέχρι και το Δεκέμβριο ήμουν με την ομάδα της Κ-20. Μετά από καλές εμφανίσεις ανέβηκα στις προπονήσεις της πρώτης ομάδας με προπονητή τον κ. Μάντζιο, ο οποίος είναι ένας εξαιρετικός προπονητής. Μας δούλεψε, μας είπε που να δουλέψουμε ακόμη περισσότερο για να γίνουμε καλύτεροι και όσο περνούσε ο καιρός με δουλειά και με το κεφάλι κάτω γινόμουν καλύτερος. Καλύτερη εμπειρία ήταν η πρώτη μου συμμετοχή στο Καραϊσκάκη απέναντι στον Ολυμπιακό και με 23.000 κόσμο.

Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι και φιλοδοξίες;

Προσωπικοί μου στόχοι είναι αυτή τη στιγμή να βρω μια ομάδα που να με πιστέψει, να πάρω παιχνίδια και να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται.

Πώς σχολιάζεις την παρουσία του Έβρου Σουφλίου και του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στη Γ' Εθνική;

Το Σουφλί είναι μια σταθερή ομάδα, που βρίσκεται χρόνια στην κατηγορία και ο Εθνικός μια ομάδα, που τώρα έχει κάνει μια αρκετά καλή χρονιά στη Γ' Εθνική. Πιστεύω πως ο νομός μας έχει πολλά ταλέντα και ότι πρέπει να έχουμε μια ομάδα στη Β' Εθνική.

Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο Γιώργο Λίτσκα!

Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου