Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Zαγκλιβέρης: ''Ο κόσμος είναι η δύναμη του Έβρου Σουφλίου''

Ο Γιώργος Ζαγκλιβέρης είναι ένα από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Έβρου Σουφλίου και μίλησε <<Στα Γήπεδα του Έβρου>> για τους λόγους, για τους οποίους αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στην ομάδα, τους στόχους της και απηύθυνε κάλεσμα στο φίλαθλο κόσμο.


Για ποιους λόγους επέλεξες να συνεχίσεις την καριέρα σου στον Έβρο Σουφλίου;

Μετά από μια πολύ καλή χρονιά που πέρασα στο πρωτάθλημα των Σερρών, ήμουν σε καλή αγωνιστική κατάσταση και είχα καλό βιογραφικό με ομάδες από μεγαλύτερες κατηγορίες. Έτσι, με επέλεξε ο προπονητής μου να έρθω εδώ και γνώρισα πολύ καλούς ανθρώπους, που μου φέρθηκαν σαν οικογένεια. Δεν ήταν δύσκολη απόφαση για μένα να μείνω και να αγωνιστώ στο 100% που μπορώ και να δώσω ό,τι καλύτερο έχω γι' αυτή την ομάδα.

Με βάση τις μέχρι τώρα μεταγραφικές κινήσεις, μπορείς να κάνεις μια πρώτη εκτίμηση για τους στόχους της ομάδας;

Να έχουμε μια αξιοπρεπή πορεία, να δουλέψουμε σε ό,τι πει ο προπονητής μας και μέσα από σκληρή δουλειά πιστεύω ότι τα αποτελέσματα θα είναι θετικά για την ομάδα και τον κόσμο της, που από ό,τι γνώρισα είναι η δύναμή της.

Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο του Σουφλίου;

Δε χρειάζεται να πω πολλά, γιατί απ' όσα έχω ακούσει και έχω δει το λίγο χρονικό διάστημα που είμαι εδώ ο κόσμος είναι η δύναμη της ομάδας. Τους περιμένουμε κοντά μας.

Να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο Γιώργο Ζαγκλιβέρη και στον Έβρο Σουφλίου!

Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου