Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Καρυπίδης: ''Όνειρο ζωής η συμμετοχή μου στην Εθνική''

Ο Δημήτρης Καρυπίδης σημείωσε μεγάλες επιτυχίες στην κολύμβηση στην κατηγορία S-1 και μίλησε <<Στα γήπεδα του Έβρου>>, κάνοντας απολογισμό της φετινής σεζόν, αναφέρθηκε στις εμπειρίες και τα συναισθήματά του από τη συμμετοχή του στην εθνική μας ομάδα και σε μεγάλες διοργανώσεις, ενώ αναφέρθηκε και στους προσωπικούς του στόχους. Παράλληλα, έκανε ιδιαίτερη μνεία στη συμβολή του προπονητή του, Γιώργου Τυλιγαδά και ευχαρίστησε όλους όσοι βρίσκονται βρίσκονται δίπλα του και τον στηρίζουν.


Πώς σου φάνηκε η εμπειρία και ποια είναι τα συναισθήματά σου από την παρουσία σου σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις τη φετινή σεζόν;

Φέτος η πρώτη μεγάλη διοργάνωση ήταν τον Μάρτιο, το British Para-Swimming International Meet 2015. Εκεί πήγαμε με δικά μας έξοδα για να αγωνιστούμε σ' ένα από τα μεγαλύτερα meeting του κόσμου και για να ''γνωρίσουμε'' την πισίνα, που θα διεξαγόταν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Δύο εβδομάδες μετά, εντάχθηκα για πρώτη φορά στην Εθνική ομάδα, όπου ταξιδέψαμε μέχρι το Βερολίνο για να συμμετάσχουμε στο IDM BERLIN 2015, ένα επίσης από τα μεγαλύτερα meeting παγκοσμίως. Εκεί κατέκτησα 2 χρυσά και 2 ασημένια μετάλλια στην κατηγορία μου S1. Tον Μάϊο έλαβα μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, όπου ήταν και η καλύτερη μου εμφάνιση μέχρι τώρα από άποψη επιδόσεων. Εκεί κατέκτησα 4 χρυσά και 2 ασημένια μετάλλια. Τέλος, πριν από μερικές μέρες ήμουν παρών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης ΑμεΑ, που πραγματοποιήθηκε στην Γλασκώβη. Εβδομήντα χώρες με περισσότερους από 700 αθλητές ήταν εκεί. Κατέλαβα την 4η θέση στα 100μ. ύπτιο και την 5η θέση στα 50μ ύπτιο. Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και πραγματικά οι εμπειρίες και τα συναισθήματα όλων των διοργανώσεων ήταν μοναδικά.

Θα ήθελα να μου μιλήσεις για τη συμμετοχή σου στην Εθνική ομάδα.

Για μένα η συμμετοχή στην Εθνική ομάδα ήταν ένας μεγάλος στόχος και όνειρο ζωής από τότε που ξεκίνησα το κολύμπι. Νομίζω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή για έναν αθλητή από το να εκπροσωπεί την χώρα του με το εθνόσημο στο στήθος. Πραγματικά η συγκίνηση ήταν μεγάλη και για μένα και για τον προπονητή μου.

Θα ήθελες να ευχαριστήσεις ή να αφιερώσεις κάπου τις επιτυχίες σου;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πάνω απ'όλα τον προπονητή μου, Γιώργο Τυλιγαδά, που πίστεψε σε μένα, με στήριξε και με ενθάρρυνε από την πρώτη στιγμή. Χωρίς αυτόν δε θα γινόταν τίποτα απ' όλα αυτά. Την οικογένειά μου, τους φίλους μου και όλο αυτό τον κόσμο που καθημερινά μου δείχνει την αγάπη του και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω για τη στήριξη την Farantouris Financial Advisors και το Δημήτρη Φαραντούρη προσωπικά που είναι δίπλα μου από την πρώτη στιγμή.

Ποιοί είναι οι επόμενοι στόχοι και τα σχέδιά σου;

Επόμενος στόχος είναι το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κολύμβησης που θα πραγματοποιηθεί το Μάϊο και φυσικά ο μεγαλύτερος στόχος είναι οι Παραολυμπιακοί Αγώνες στο Ρίο της Βραζιλίας τον Σεπτέμβριο.

Nα συγχαρούμε το Δημήτρη για τις επιτυχίες του και ευχόμαστε ολόψυχα τα καλύτερα!

Μπορείτε να μάθετε τα νέα του Δημήτρη από τη σελίδα του στο facebook: 
Dimitris Karypidis https://www.facebook.com/dkaryp?ref=aymt_homepage_panel

Συντάκτης: Λεωνίδας Κάλφας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου